Mon, 17 Jul

Stege

Thorsvangs 10 års jubilæum

10. års fødselsdag, det er kæmpestort og det er kun de færreste der i virkeligheden troede at dette skulle lykkes. Henrik var en af dem – har samlet på gamle ting og sager siden han var 8 år gammel.

Thorsvangs 10 års jubilæum

17 Jul 2023, 10:00 – 17:00

Stege, Thorsvangs Alle 7, 4780 Stege, Danmark

For år siden voksede drømmen om et museum og en dag for 10 år siden kulminerede dette med åbningen af Thorsvang den 17. juli 2013.

Mange frivillige kræfter har været med på hele rejsen og deltaget i det kæmpe projekt som Thorsvang er. Når vi ser tilbage til det hele startede, så tror man næppe sine egne øjne – et vanvittigt projekt, der heldigvis landede på benene og i dag er fast forankret – takket være den gode hjælp, som vi har fået fra nær og fjern.

Stort og tusind tak til Thorsvangs Venner.

Dagen fejres med gratis entre til museet og til tivoliet.

Om aftenen holder vi en lukket jubilæumsfest for alle Thorsvangs aktive medlemmer – uden disse ildsjæle – intet Thorsvang.