Mon, 04 Sept

Stege

Sensommersjov m/Kiki, Jørn og Jan - for kun 385 kr.

På Thorsvang er det fjerde sæson, hvor vi arrangerer Sensommersjov. 6 dage, hvor Kiki Brandt, Jørn Bonde og Jan Schou gir´ den gas med glade toner, fantastisk musik, sjov og ballade. Køb billet allerede i dag på mail@thorsvangsamlermuseum.dk eller på telefon 40 46 91 46.

Sensommersjov m/Kiki, Jørn og Jan - for kun 385 kr.

Tid og sted

04 Sept 2023, 13:00

Stege, Thorsvangs Alle 7, 4780 Stege, Denmark

Om arrangementet

Danmarks yngste revy – kun 4 år gammel.

Billetten indeholder fri entre til museet, så kom gerne i god tid og nyd en tur rundt i de gamle gader og butikker inden du lander i Pakhuset. Vi dækker op med bordkort, så ingen panik med at finde pladser. Kl. 13 serveres en lækker revybuffet – og i pausen kan du købe kaffe og hjemmebag.

Kiki Brandt er uddannet fra Det Fynske Musikkonservatorium og har spillet og sunget masser af opera-, musical- og revyroller.

Jørn Bonde har spillet siden han var 8 år – spiller på stort set alle instrumenter – akkompagnerer solister, spiller til revy og musicals, optræder som studiemusiker og så er han bare en efterspurgt hyggepianist.

Jan Schou er en gammel herre i skuespillerverdenen. Havde 50. års skuespillerjubilæum i 2022, har medvirket i et utal af revyer og lystspil mv. har rundet de 70 år – men det kan du hverken se eller høre 😊

Del arrangementet