Thu, 25 May

Stege

Forårets fristelser i musik og sang m/Kiki, Jørn og Jan - for kun 385 kr.

Torsdag den 25/5 har Henrik fået fat i Kiki, Jørn & Schou og de har lovet at give et fantastisk show på Thorsvang, hvor vi fejrer forårets komme med et tema om forårets fristelser. Køb billet allerede i dag på mail@thorsvangsamlermuseum.dk eller på telefon 40 46 91 46.

Forårets fristelser i musik og sang m/Kiki, Jørn og Jan - for kun 385 kr.

25 May 2023, 13:00 – 16:00

Stege, Thorsvangs Alle 7, 4780 Stege, Denmark

Alle tre er venner af huset (vores revyhold) og det er en sand fornøjelse, når de er hos os – søde, venlige og kærlige. Book plads til denne tossede torsdag sidst i maj måned. Forkæl dig selv og måske din kæreste, ægtefælle eller en god kammerat.

Inden showet går i luften serverer vi en lækker revyanretning m/nybagt brød og smør.

Håber vi ses til dette forrygende show med de gode gamle revyviser, vovede og vandede vitser. Og husk at billetten er inklusiv entré til museet.

På gensyn.