So., 17. Juli

Braten

Sommerjazz 2022 mit ??? (Infos folgen in Kürze)

Wir werden Summer Jazz 2022 fortsetzen - kreuzen Sie jetzt im Kalender an oder buchen Sie noch heute bei Henrik unter 40 46 91 46 oder mail@thorsvangsamlermuseum.dk, wenn Sie bereits wissen, dass Sie bei Thorsvang Collector wundervolle Jazzstunden genießen werden Museum. Weitere Informationen zur Veranstaltung folgen.

Sie können sich nicht mehr registrieren
Siehe andere Veranstaltungen
Sommerjazz 2022 mit ??? (Infos folgen in Kürze)

Tid og sted

17. Juli 2022, 12:30 – 15:30

Braten, Thorsvangs Alle 7, 4780 Stege, Dänemark

Om arrangementet

Den gang spiller New Onkel Jazzband, som er det eneste jazzorkester på Lolland-Falster, som kan føre sin historie mere end 35 år tilbage. Orkestret spiller glad jazzmusik med en spilleglæde, der kendes af et trofast publikum overalt på Sydhavsøerne.

Når musikken spiller, er det en udfordring at sidde stille! Men der er også den mulighed bare at læne sig tilbage og lade sig underholde af den herlige og livsbekræftende jazzmusik.

Del arrangementet