Sun, 17 Jul

Roast

Summer jazz 2022 with ??? (Info to follow soon)

We will continue Summer Jazz in 2022 - put a cross in the calendar right now, or book with Henrik on 40 46 91 46 or at mail@thorsvangsamlermuseum.dk today, if you already know that you will enjoy some wonderful jazz lessons at Thorsvang Collector Museum. Further information about the event follows.

You can no longer register
See other events
Summer jazz 2022 with ??? (Info to follow soon)

17 Jul 2022, 12:30 – 15:30

Roast, Thorsvangs Alle 7, 4780 Stege, Denmark

Den gang spiller New Onkel Jazzband, som er det eneste jazzorkester på Lolland-Falster, som kan føre sin historie mere end 35 år tilbage. Orkestret spiller glad jazzmusik med en spilleglæde, der kendes af et trofast publikum overalt på Sydhavsøerne.

Når musikken spiller, er det en udfordring at sidde stille! Men der er også den mulighed bare at læne sig tilbage og lade sig underholde af den herlige og livsbekræftende jazzmusik.