Fri, 28 Oct

Thorsvang Samlermuseum

UDSOLGT - Oktoberfest med tyroler-menu, fadøl, vin og vand ad libitum - kun 625 kr.

Thorsvang gentager oktoberfest-succesen i 2022. Vi dækker op med det store tyroler-bord - ‘mit alles’. Hertil er der - som altid - FRI fadøl, hvidvin, rødvin, rosévin, sodavand og kildevand. Skynd dig at booke billetter på 40 46 91 46 eller på mail@thorsvangsamlermuseum.dk

Man kan ikke længere tilmelde sig
Se andre begivenheder

28 Oct 2022, 17:30

Thorsvang Samlermuseum, Thorsvangs Alle 7, 4780 Stege, Denmark

Dørene åbnes kl. 17:30 og kl. 18 går det løs. BUTTERFLIES spiller op med sang, musik og højt humør indtil kl 01.00.

Fætter og Brian i lederhosen og med gemsefjer i hatten er altid til fest og farver - spiller de ikke, vil de med garanti gå rundt blandt gæsterne med sved på panden og servere skummende fadøl.

NB: Kaffe, kage og diverse shots og spiritus kan tilkøbes.